niedziela, 1 grudnia 2013

INFORMACJA

Hej, z racji tego, że nie miałam w weekend czasu na pisanie, nowy rozdział pojawi się w czwartek :)
Mam nadzieję, że mi wybaczycie ;c
Jeżeli chcecie, mogę Wam wrzucić jednego z one shotów, które gdzieś zalegają na dnie mojego laptopa, aby umilić Wam czekanie na nexta :)
Do zobaczenia i mam nadzieję, że spotkamy się w dwunastym rozdziale ;)
KOCHAM WAS xxxxx


+ mały sneak peak nowego rozdziału:

Po kilku minutach podszedł do nas kelner chcący odebrać nasze zamówienia.
       - Poproszę wodę - powiedziałam, kątem oka uchwycając zdziwione spojrzenie Daniela.
       - Dla mnie to samo - zwrócił się do kelnera, po czym spojrzał na mnie. - Jesteśmy w najlepszej restauracji w Londynie, a pani zamawia jedynie wodę? - pokręcił z niedowierzaniem głową.
       - Nie lubię przepychu - odparłam, prowokująco patrząc mu w oczy. Blondyn podtrzymywał kontakt wzrokowy, uśmiechając się pod nosem. - Poza tym - kontynuowałam - jestem tu tylko i wyłącznie z powodów zawodowych.
        - Ja również.
Jego uśmiech rozszerzył się, a ja za wszelką cenę próbowałam nie wybuchnąć. Pieprzony dupek, myśli, że dam się wciągnąć w jego gierkę. Co to, to nie. Sprawię, że on nieświadomie wplącze się w moją; ja już mu pokaże, kto będzie rozdawał karty, przez wszystkie nasze następne spotkania. O ile jakiekolwiek jeszcze będą. 

3 komentarze:

  1. zapowiada się Ciekawie. Oh mój blondyn zaczął mieszać :3 No no no :D
    pozdrawiam Mags + zajrzyj do mnie: http://not-only-1d.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha Pan Tajemniczy, jeżeli dobrze rozumiem xD
    Z tym one shotem to ja chętnie, jestem ZA!
    W takim razie czekam co będzie dalej i do czwartku :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. spoko Kochanie zaczekamy :* <3/Add

    OdpowiedzUsuń