niedziela, 6 grudnia 2015

HILY NA WATTPADZIE

Heeeej!

Przychodzę z notką informacyjną, więc:

1. Trzecia część Hello, I love you pojawi się najwcześniej na początku 2016 r.!  Wszystko po to, aby dodawać regularnie rozdziały, które piszę teraz na zapas.

2. Tak, jak w tytule - Hello, I love debiutuje na Wattpad!  Jeżeli chcecie sobie od początku przeczytać opowiadanie, to zapraszam klikając TU. Rozdziały są trochę zmodyfikowane,  więc może warto zobaczyć, jak teraz wyglądają początki Mags i Nialla.

3. Jeżeli chcecie sobie umilić jesienne wieczorki, to zapraszam na nowe opowiadanie z Niallem w roli głównej :) KLIK

Do zobaczenia niedługo, misie!

lovu, Mags




 



6 komentarzy:

  1. Szkoda, że przenosisz to opowiadanie na wattpad, bo ja nie mogę go otworzyć i będzie mi brakowało tego ff ;)
    Ale życzę weny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie przenoszę go! po prostu będzie publikowane też na Wattpadzie :) Hello Horan cały czas zostaje na blogspocie :) poza tym ta wersja, która pojawi się na Wattpadzie, zostanie wrzucona tutaj w pdfie niedługo, więc nic nie stracisz, uwierz mi :)

      Usuń
  2. Czyli tutaj też będziesz dodawać rozdziały?? Ufff kamień z serca mi spadł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :) Trzecia część będzie publikowana TYLKO TUTAJ :)

      Usuń
  3. bardzo się cieszę, że dajesz możliwość czytania też na wattpadzie. :) wiem, że jestem nachalna, ale kiedy planujesz wznowić opowiadanie o Kat? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jesteś nachalna! Opowiadanie o Kat dodam po nowym roku, równolegle z trzecią częścią HILY :) Po prostu muszę "dopieścić" kilka rozdziałów o Kat :)

      Usuń