sobota, 1 marca 2014

OGŁOSZENIE

 Witam Was po dłuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugiej nieobecności! <33333333
 Pierwsze co, to BARDZO PRZEPRASZAM ZA DŁUGĄ NIEOBECNOŚĆ.
Miałam problemy zdrowotne, tułanie się po wszelkich ośrodkach rehabilitacyjnych, szpitalach, etc., sprawiły, że nie mialam czasu na cokolwiek, nawet na pisanie. 
Wszystko już ok, zabieram się za dokańczanie tej historii :) Mam nadzieję, że wybaczycie mi to zniknięcie na troszkę :<
OBIECUJĘ, ŻE JUŻ WIĘCEJ WAS NIE ZOSTAWIĘ NA TAK DŁUGO!
Dopiero wróciłam do domu, i zabieram się za opowiadanie, najbliższego rozdziału spodziewajcie się po weekendzie :)
Pozdrawiam Was serdecznie robaczki!
Wasza Mags xxxxxx

19 komentarzy:

  1. Ohh to dobrze, ze już jesteś i wszystko z Tobą w porządku! Nie mogę się doczekać kolejnej dawki Mags i jej opowiadań! Do zobaczenia xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że wróciłaś, bo zaczynałam się już o ciebie martwić! Nie musisz nam się tłumaczyć, w końcu zdrowie jest najważniejsze. Czekam na rozdział z niecierpliwością <3 Pozdrawiam i ściskam, Weronika z http://you-and-me-equals-we.blogspot.com/ :) xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten blog jest najlepszym blogiem, jaki czytam i nie wiem co bym zrobiła, jakbyś nie dokończyła (taka myśl przeszła mi przez głowę), ale przecież jesteś Mags! Szkoda, ze nas zostawiłaś, ale rozumiem. Zdrowie na pierwszym miejscu! Kocham Cię i cieszę sie, ze jesteś już nami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To życzymy szybkiego powrotu do zdrowia :D
    I dużej weny!
    A tak na serio to już zaczynałam się martwić, że opuściłaś nas :( jestem "z Tb" od niedawna, ale zdążyłam polubić b Twojego bloga. Soooo czekam na nn!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie masz pojęcia jak się martwiliśmy!! :(( mam nadzieje, ze juz wszystko w porządku Xxx

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże, w końcu jesteś. Naprawdę wszyscy się martwili, bardzo. <3
    Kochamy Cię, skarbie! x

    OdpowiedzUsuń
  7. życzę dużo zdrówka uśmiechu no i weny oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże nawet nie wiesz jak się cieszę.... Ja skończysz pisać ten blog będziesz pisać kolejny??? :* <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja się strasznie martwiłam :( Cieszę się że już do nas "powróciłaś". Mam nadzieję że u Ciebie już wszystko w porządku :) Życzę powrotu do zdrowia, żebyś nie musiała nas więcej opuszczać :)
    Nie mogę doczekać się rozdziału :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie cieszę się, że wróciłaś! :)
    awo

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham tego blog <3 nie moge się się doczekać następnej części

    OdpowiedzUsuń
  12. Niedawno tu trafiłam i przeczytałam całe opowiadanie i strasznie nie mogę doczekać się kolejnej części, więc proszę wracaj do zdrowia i nakarm moją ciekawość :)

    OdpowiedzUsuń
  13. AKTUALNOŚCI 1.03
    "Nowy pojawi się najpóźniej w czwartek :) x"
    Mamy sobotę ! No proszę Cię ! DODAWAJ ! BO jestem strasznie ciekawa co dalej !

    OdpowiedzUsuń
  14. Ej no co jest?.....przecież miał być w czwartek... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie napisała który czwartek XD

      Usuń
  15. jeju kiedy będzie nowy??? nie trzymaj nas w niepewności :((
    czekam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominika....Hhehehehhehe przypadkiem my się nie znamy?. <3

      Usuń
  16. Nie mogę się doczekać! Wlasnie skończyłam czytac cale opowiadanie, żałuję że dotarlam do niego tak późno! Dlatego zaczne cię blagac o czesc 3 ;D Wracaj szybciej, starcie Ramos-Sophie-Mags-Niall będzie wysoce ciekawe.
    PS nie mogę zapamiętać imienia Ramosa, przychodzi mi do głowy tylko Sergio chiciaz wiem ze to na milion nie to xd
    pozdrawiam, zycze weny, czekam na kolejny rozdzial, blagam o część trzecią! xx

    OdpowiedzUsuń